به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری گفت: در جهت اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به مراجعان از تاریخ ابلاغ بخشنامه یعنی ۱/۳/۹۷ شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اقدام به ایجاد میزخدمت در ورودی ساختمان ستادي شرکت فرودگاهها کرده است تا راهنمایی و هدایت مراجعان با کیفیت بیشتری انجام شود.
وی در مورد ویژگیهای میز خدمت گفت: تسریع در روند انجام امور مراجعان، جلوگیری از سرگردانی مراجعان در ساختمان ستادی، کاهش زمان انتظار جهت دریافت پاسخ و یا ارائه درخواست از سوی مراجعان که در همین راستا میزخدمت در شرکت فرودگاهها به سامانه اینترنتی یکپارچه "شهراه"( سامانه مديريت ارتباط شهروندي وزارت راه و شهرسازي) متصل است كه اطلاعات مراجعان در آن ثبت میشود و با ارائه کد کاربری و رهگیری و همچنین ارسال پیامک به هریک از آنها امکان پیگیری چگونگی پیشرفت کار آنها و همچنین ثبت و پیگیری شکایت آنها از مسائل مختلف مانند عدم راهنمایی مناسب و برخورد و خدمترسانی نامطلوب کارکنان در واحدهای مختلف قابل ثبت و پیگیری است.
باقری افزود: همچنین در این میز نظرسنجی از مراجعان و دریافت نظرات آنها در مورد نحوه راهنمایی، برخورد و روند انجام امور درخواستی به منظور رفع نواقص احتمالی و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به صورت مستمر انجام میشود.
مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در پایان گفت: در مجموع طرح میز خدمت یکی از طرحهای مناسب اجرائي در راستاي احقاق حقوق شهروندي و افزایش سطح کیفیت خدمترسانی به مراجعهکنندگان است كه میتواند با کاهش سردرگمی و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به انجام امور باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شود.
نظر شما